KARJERA

Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau - Agentūra) administruoja aplinkosauginius projektus, finansuojamus Europos Sąjungos fondų ir Lietuvos Respublikos lėšomis. Mūsų organizacijos pagrindą sudaro profesionalai – žmonės, čia darantys karjerą bei kuriantys draugiškus socialinius santykius, – kuriais mes didžiuojamės ir esame jiems įsipareigoję.

Mūsų veiklos sėkmė priklauso nuo kompetentingų, gabių ir iniciatyvių darbuotojų. Todėl Agentūra itin vertina savo komandą bei kuria darbo aplinką, padedančią žmonėms nuolat augti kaip profesionalams.

 

Prisijunkite prie mūsų komandos! Mes siūlome:

- Atsakingą darbą, suteikiantį galimybę spręsti konkrečias problemas ir siūlyti sprendimus.

- Galimybę konkrečiais sprendimais prisidėti prie aplinkos puoselėjimo ir viešojo intereso gynimo.

- Nuolatinę galimybę mokytis, tobulintis ir kelti kvalifikaciją.

- Darbą iniciatyviame, draugiškame ir palaikančiame kolektyve.

- Patogią ir modernią darbinę aplinką.

 

Informuojame, kad kandidatuodami į laisvą darbo vietą Jūs pateikiate Agentūrai asmens duomenis, kurie bus tvarkomi siekiant atrinkti tinkamą kandidatą į laisvą darbo vietą. Detalią informaciją apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą rasite ČIA.

Šiuo metu ieškome:

 

✔️Administravimo skyriaus vedėjo

Valstybės tarnautojo pareigybė perkėlimui iš vienos įstaigos į kitą tarnybinio kaitumo būdu į lygiavertes ar žemesnes pareigas.

Pareigybės aprašymas 

Kontaktinis asmuo konsultacijoms dėl perkėlimo procedūrų:

Dovilė Palaimienė

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos

Aplinkos projektų valdymo agentūros kanclerė

Tel.: 8 602 87006

El. p.: dovile.palaimiene@apva.lt

 

✔️ Kokybės ir patikrų skyriaus patarėjo (Pakaitinio valstybės tarnautojo)

2 metų terminas, iki grįš į pareigas negalintis eiti pareigų valstybės tarnautojas, pareiginės algos koeficientas 10.5.

Pateikti dokumentus iki 2021 m. spalio 22 d.

Pareigybės aprašymas